مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: پروژه سالن دوومیدانی اردبیل تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در بازدید از سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی مجموعه علی دایی اردبیل و سالن‌های توزیع بذر سازمان جهاد کشاورزی گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان و حمایت‌های استاندار اردبیل پروژه سالن دو و میدانی اردبیل که یکی از پروژه‌های مهم کشور است تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه تا به امروز برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: برای افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی بیش از ۱۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است تا آماده بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی اردبیل تمام استاندارد‌های بین المللی را دارد و با راه اندازی موتورخانه این مجموعه مساله گرمایشی و نازک کاری به سهولت قابل حل است.

کریمی افزود: با بهره برداری از این مجموعه سرپوشیده می‌توان میزبان رقابت‌های بین المللی در استان اردبیل بود که این میزبانی‌ها در رشد ورزش دو و میدانی استان و منطقه تاثیر زیادی دارد.

سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار اردبیل گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه علی دایی اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۹۰درصد به مرحله بهره برداری و افتتاح نزدیک شده است.

اکبر بهنام جو افزود: این پروژه از سال ۸۶ شروع شده و بنا به دلایلی پیشرفت خوبی نسبت به مدت زمان اشاره شده نداشته است که تا پایان سال ۹۶ تنها ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او با بیان اینکه از اول سال ۹۷ بیش از ۳۵درصد پیشرفت داشته است افزود: زیرساخت‌های لازم از قبیل برق، گاز، آب و راه در این مجموعه وجود دارد و با تامین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تکمیل این پروژه می‌توان تورنمنت‌های بین المللی را در استان اردبیل برگزار کرد که این موضوع به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کمک می‌کند.

بهنام جو در ادامه با پیشنهاد اینکه می‌توان از سالن‌های توزیع بذر استان در توسعه مجموعه تختی بهره‌مند شد افزود: با بررسی همه جوانب این پیشنهاد و بررسی‌های کارشناسی دو وزارت خانه ورزش و جوانان و جهادکشاورزی این کار به نفع هر دو ارگان و به نفع استان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.