کامران نجف زاده خبرنگار سازمان صدا و سیما به مناسبت شب یلدا، ویدئوی جالبی از دوران کودکی خود که ۳۵ سال پیش در شب یلدا به ثبت رسیده است را منتشر کرد.

شب یلدابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران نجف زاده خبرنگار پرتلاش و نام آشنای صدا و سیما که چند سالیست به دلیل ماموریت کاری در نیویورک به سر می‌برد، شب گذشته همزمان با شب یلدا ویدئوی جالبی را از دوران کودکی خود در این شب منتشر کرد و در توضیحات آن دلنوشته خواندنی را از آن دوران روایت کرد.

کامران نجف زاده در اینستاگرام

این منم در پنج سالگی‌... ز غوغای جهان فارغ...
شب یلدا... پاک و سبک... سی و پنج سال پیش.... زیر پاهایم فرش‌های قرمز لاکی، تصویر مه گرفته یک مهمانی شب یلدایی... دایی حمید که خلبان بود حالا پشت آپارات... خاطره‌هایی که به سوگ‌کلنگی‌ترین حالتشان نشسته اند. حرف می‌زدم برای آن‌هایی که در این جمع بودند و حالا نیستند یا هستند و انگار نیستند... جوان‌تر‌ها توی اتاق واکمن به گوش... سال‌های جنگ و لابد روی شیشه‌ها چسب ضربدری خورده... پدربزرگ یک‌گوشه نشسته در آرزوی تمام شدن این شب طولانی و ولو شدن روی تخت و روشن کردن رادیو... شنیدن خبر‌های پر پارازیت...؛ شلوار‌های پاگشاد؛ آغاز پیدا کردن قاب دوربین برای من؛ یک هیجان ناشناخته...
حتی یادم هست یک آن؛ تمام ساکنان جوان آن اتاق با هم خواندند... یادم‌نیست چه خواندند... لابد چیزی شبیه این:
دیگه حرف‌های علاقه... همه مردن تو دلم

شب یلدای خبرنگار نیویورک نشین ۳۵ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.