مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه اول دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۴ قمارباز در رشت

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برپایی مکان قماربازی در یک باب منزل مسکونی و ایجاد مزاحمت برای اطرافیان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد و پس از هماهنگی قضایی به محل اعلامی اعزام شد، افزود: در بازرسی از مکان مورد نظر ۱۴ نفر حین قماربازی دستگیر و ادوات قمار و مبلغ ۱۳ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف پارچه‌های قاچاق در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان رشت با بررسی‌های میدانی و نامحسوس فردی که اقدام به فروش پارچه قاچاق می‌کرد را دستگیر و در بازرسی از مکان عرضه پارچه یک هزار و ۵۳۰ متر پارچه قاچاق کشف کردند.

او افزود: کارشناسان ارزش پارچه‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرد‌ند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشابه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.