مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: دولت برای جبران خسارت‌های وارد شده به راه‎های استان بر اثر سیل یک ساله اخیر ۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار اختصاص داد.

۸۰ میلیارد تومان برای مرمت راه‌های سیل زده مازندران اختصاص یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عباسعلی نجفی روز یکشنبه همزمان با روز راهداری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در دو سیل گذشته حدود پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به راه‌ها خسارت وارد شد که میزان اعتبار اختصاصی حدود ۱۵ درصد میزان خسارت‌ها را پوشش می‌دهد.

او افزود: از محل تجهیزات و امکانات داخلی با وجود خسارت سیل به ۸۰۰ نقطه از راه‌ها و ۴۰ دستگاه ابنیه، تردد در محور‌های خسارت دیده برقرار شد.

نجفی تصریح کرد: مرمت راه‌های خسارت دیده ناشی از سیل در دست انجام است و این کار با کمک پیمانکاران داخلی در حال اجراست.

تصویب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نگهداری راه‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در سال جاری برای مرمت و نگهداری ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌های استان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

نجفی افزود: در مجموع اعتبار مصوب نگهداری راه‌ها در سال جاری به طور میانگین ۳۵درصد رشد یافت که این افزایش اعتبار در بخش ملی حدود ۵۰ درصد رسید.

به گفته او حدود ۲۵۰ پروژه در بخش مرمت و نگهداری در سطح استان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل مازندران با اعلام این که در حال حاضر ۳۷۰ کیلومتر ازراه‌های اصلی مازندران از روشنایی برخوردار است، گفت که حدود ۱۲ درصد از روشنایی سطح جاده‌های کشور در راه‌های استان مازندران ایجاد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.