مامور پلیس تفرشی خارج از شیف کاری یک خانواده را از برف و کولاک نجات داد.

امداد رسانی پلیس تفرشی در برف و کولاک خارج از شیف کاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مامور پلیس تفرشی خارج از شیف کاری با امدادرسانی به موقع خانواده گرفتار در برف و کولاک را سرما و یخبندان نجات داد

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ساعت ۲۲ چند روز قبل یکی از ماموران انتظامی شهرستان تفرش که با خانواده خود در یکی از جاده‌های منتهی به این شهرستان در حال تردد بود، متوجه امداد خواهی یک راننده خودرو شد.

سرهنگ خلجی افزود: بلافاصله این مامور پلیس در حاشیه جاده توقف کرده و با مراجعه به این خودرو متوجه می‌شود که پدری به همراه دخترش در حال تردد در این مسیر بوده اند که خودرویشان دچار نقص فنی شده و در برف و کولاک گرفتار شده اند.

او اضافه کرد: این مامور درستکار، سرنشینان خودروی گرفتار در سرما را به آدرس منزلشان می‌برد و بعد از این اقدام پلیس، این شهروند در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان از مامور پلیس قدردانی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این فرد نجات یافته از برف و کولاک در تماس با سامانه ۱۹۷ این چنین گفت: "ساعت ۲۲۰۰ بنده به همراه دخترم در حال رفتن به شهرستان تفرش بودیم که در برف و کولاک گرفتار شدم و هیچ کسی هم نبود به من کمک کند.

فرد نجات یافته افزود: حتی با چند جا تماس گرفتم ولی کسی به کمک من نیامد که در این حین مامور نیروی انتظامی شهرستان تفرش که با خانواده در حال رفتن به تفرش بودند به داد من و دخترم رسیدند و ما را از این سرما نجات دادند؛ بنده واقعا از این مامور تقدیر و تشکر میکنم و برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار