رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه گفت: وظیفه دانشگاه علمی‌کاربردی ایجاد اشتغال نیست، بلکه آموزش، مهارت و کارآفرینی است.

دانشگاه علمی کاربردی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مزدک رادملکشاهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، وظیفه اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی را در راستای آموزش مهارت محور عنوان کرد.

او به تمرکز دانشگاه علمی کاربردی در ایجاد مهارت‌ها برای رونق بخشیدن به تولید داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ظهار داشت: وظیفه دانشگاه علمی‌کاربردی ایجاد اشتغال نیست، بلکه آموزش، مهارت و برگزاری دوره‌های اشتغال محور و کارآفرینی است.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام تلاش خود را برای کارآفرینی جوانان به کار گرفته است و علم و عمل را در کنار هم قرار داده است.

او بیان  کرد: غرفه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استان کرمانشاه در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، از تاریخ دوم الی چهارم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پارک شاهد از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

رادملکشاهی افزود: هشت مرکز علمی کاربردی در نمایشگاه حضور خواهند یافت و هر مرکز یک شغل را تعریف می‌کند و اطلاعاتی از آن شغل را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

او گفت: از مجموع ۶ کارگاه آموزشی که در نمایشگاه استانی هفته پژوهش برگزار می‌شود، دو کارگاه ارتباط با صنعت و تدوین طرح کسب و کار، توسط مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی کرمانشاه تدریس خواهد شد.

به گفته رادملکشاهی، سه نفر از از کارآفرینان برتر استان با حضور در این نمایشگاه روند کارآفرینی خود را توضیح خواهند داد.

او افزود: از ابتدای مهرماه امسال رشته بیمه و خدمات بیمه‌ای برای نخستین بار در مرکز مدیریت صنعتی استان تدریس شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.