فرماندار شهرستان نهبندان گفت: اهتمام و پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه متولیان امر می‌تواند نقش بسزایی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: اوقات فراغت می‌تواند یکی از موضوعات مهم و موثر در جهت جلوگیری جوانان به سمت مواد مخدر باشد.

او افزود:بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر فرهنگ سازی است و تحقق آن به حمایت همه دستگاه‌های اجرایی، متولیان و خانواده‌ها نیاز دارد. 

بیکی اظهار کرد: باید کارگاه‌های آموزشی با موضوع آشنایی، پیگیری و مقابله با مواد مخدر برای جامعه هدف مخصوصاً نوجوانان و جوانان بصورت جدی و کارآمد برگزار و در دستور کار قرار گیرد. 

فرماندار شهرستان نهبندان بیان کرد: سمن‌ها و مراکزی که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توان مثمر ثمر باشد افزایش یابد.

او تصریح کرد: دغدغه کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزایش شاخص های مثبت و  کاهش شاخص‌های منفی باشد. 

بیکی عنوان کرد: از ظرفیت فضای مجازی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و فرهنگ سازی مردم به شکل صحیح و مطلوب استفاده شود و دستگاه‌های متولی سمن‌هایی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل داده و مردم را در این امر دخیل کنند.

 حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان ، خواستار مشارکت همه‌ی دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار