مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: سازمان آتش نشانی مهاباد ۶۶۰ مورد عملیات اطفای حریق و حادثه را در سطح این شهرستان در ۹ ماهه گذشته با موفقیت به انجام رساند.

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۲ مورد ماموریت شهری و ۱۰۸ مورد ماموریت خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده که در مجموع ۵۱۵ مورد مربوط به حوزه آتش‌سوزی و اطفای حریق است.

او افزود: امسال ۳۷ مورد حوادث جاده‌ای و تصادفات، ۵۷ مورد دفع حیوانات موذی و بقیه کمک رسانی متفرقه شامل رهاسازی در آسانسور، نجات حیوانات اهلی، رفع نشت گاز و سیلاب نیز با موفقیت به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: در این مدت ۶۹ نفر شامل ۴۴ نفر مرد و ۲۲ نفر زن و ۳ نفر کودک مصدوم شده و ۲۵ نفر از جمله ۲۱ مرد و ۴ زن فوت شده‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه برای افزایش ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، صدور پایان کار آپارتمان‌ها از سوی شهرداری مهاباد، منوط به نصب و راه‌اندازی کپسول و تجهیزات آتش‌نشانی در آنهاست، افزود: امسال ۱۶۰ گواهی ایمنی برای ۱۱۰ ساختمان و ۵۰ مورد واحد تجاری و آموزشی صادر شده است.

او از شهروندان خواست برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر عوامل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.