سرهنگ مرادی خبر داد؛

دستگیری خرده فروش موادمخدر و کشف ۱۱ کیلو تریاک

سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش موادمخدر و کشف ۱۱ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک از خودروی وی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر  خبر داد و گفت: ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز گذشته سی ام آذر ماه عوامل گشت ضربت سرکلانتری دهم برای پیشگیری از وقع جرم در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که مشاهده می‌کنند راننده یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ نوک مدادی در تره بار مرکزی واقع در اتوبان آزادگان بلافاصله با دیدن عوامل گشت سرکلانتری صندلی راننده خودرو را خوابانده و خود را در داخل خودرو پنهان می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران سرکلانتری برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک می‌شوند، گفت: با نزدیک شدن عوامل گشت کلانتری به خودروی مشکوک، راننده آن به سرعت خودرو را روشن و از محل متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تعقیب و گریز ۲۵ دقیقه‌ای، خودروی متهم در میدان بخشنده عبدل آباد با شلیک چند تیر هوائی متوقف و راننده آن دستگیر می‌شود.

سرکلانتر دهم با اشاره به اینکه متهم هنگام فرار به دو دستگاه خودروی سواری آسیب رساند، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو متهم ۸ بسته تریاک در مجموع به مقدار ۱۱ کیلو و ۱۵۰ در داخل صندوق عقب خودرو به صورت جاساز شده کشف شد.

مرادی با بیان اینکه متهم ۲۰ ساله بوده و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرده است، افزود: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد منتقل و با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار