بررسی شکایات داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات مجلس

با پایان مهلت شکایت داوطلبان تایید صلاحیت نشده انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی، روند کار هیات‌های نظارت از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عربی رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: پس از اعلام نظر هیات اجرایی استان سمنان درباره داوطلبان ثبت نام شده انتخابات یازدهم مجلس، دو داوطلب احراز صلاحیت نشده استان سمنان به هیات نظارت شکایت کردند که با پایان مهلت قانونی فرصت اعلام شکایات در روز اول دی ماه، روند رسیدگی به شکایات این دو داوطلب، از فردا آغاز می‌شود.

او افزود: هیات‌های نظارت تا ۲۲ دی ماه فرصت دارند به شکایات داوطلبان احراز صلاحیت نشده رسیدگی کنند و در روز بیست و سوم دی ماه، هیات نظارت مرکز انتخابات، نظر خود را درباره این افراد به فرمانداری‌ها اعلام و فرمانداران نیز به آن اشخاص ابلاغ می‌کند.

رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: در صورتی که داوطلبان به نظر هیات نظارت مرکزی هم شکایتی داشتند، سه روز فرصت دارند شکایت خود را به هیات نظارت انتخابات استان خود و یا مستقیما به شورای نگهبان اعلام کنند که در نهایت شورای نگهبان مجدد صلاحیت همه داوطلبان تایید شده و نشده را بررسی می‌کند و یازدهم بهمن ماه، فهرست نهایی داوطلبان را اعلام می‌کند.

گفتنی است، بر اساس اعلام هیات اجرایی انتخابات در استان سمنان، ۱۵۲ نفر تایید صلاحیت شدند، چهار نفر انصراف دادند و صلاحیت دو نفر احراز نشده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.