پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم شهرداری ماهشهر شانسی برابر پرسپولیس ندارد و صددرصد ما جزو ۴ تیم صعود کننده هستیم.

مهدی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم شهرداری ماهشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: احترام زیادی برای مردم ماهشهر و آبادان قائل هستم و به نظرم تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر که تا این مرحله از جام حذفی آمده قهرمان است. به هر حال این تیم جنوبی شانسی برابر پرسپولیس ندارد و صد درصد پرسپولیس جزو ۴ تیم صعود کننده به مرحله بعدی حذفی خواهد بود. البته بازیکنان پرسپولیس نباید حریف را دست کم بگیرند و باید با همه توان به مصاف تیم شهرداری ماهشهر بروند.

فنونی زاده درباره عملکرد کالدرون بیان کرد: کالدرون اوایل فصل شناخت خوبی از پرسپولیس نداشت و تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کرد، اما اکنون ۵۰ درصد تیم را شناخته است. به نظرم سید جلال حسینی در دفاع وسط و کنعانی زادگان  در دفاع راست پرسپولیس قرار بگیرند و کالدرون از انصاری و نادری به صورت چرخشی استفاده کند. پرسپولیس نیاز به مهاجم ندارد و بازیکنان چند پسته در اختیار دارد که می‌توانند نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. با حضور کامیابی نیا کمربند خط میانی مستحکم می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخی از کارشناسان معتقدند که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، اما نتیجه لازم را می‌گیرد. به نظرم نتیجه مهم است چرا که بازی زیبا بدون نتیجه فایده‌ای ندارد. بازیکنان پرسپولیس قابلیت و توانایی لازم را دارند.

با مدیریت انصاری فرد اتفاق بدی برای پرسپولیس رخ نمی دهد  

او گفت: انصاری فرد کاربلد است و نمی‌گذارد که اتفاقات رخ داده در استقلال گریبانگیر تیمش شود. به نظرم با مدیریت انصاری فرد اتفاق بدی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در کنار مارادونا  معرفت را یاد گرفته است.

فنونی زاده درباره حضور بازیکنان بی کیفیت خارجی بیان کرد: بازیکنان بی کیفیت خارجی پرسپولیس در زمان مدیریت سابق جذب شدند و اگر انصاری فرد در آن زمان بود نمی‌گذاشت چنین قراردادی بسته شود و یک بازیکن داخلی باکیفیت را با خارجی‌ها عوض نمی‌کرد. بازیکنان امید خوبی در پرسپولیس حضور دارند که کالدرون می‌تواند از آنها در تیم بزرگسالان استفاده کند. در حال حاضر پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی از هواداران درخواست کمک کرده است.

مبلغ ۱/۵ میلیون دلار گمشده در حساب مدیران سابق پرسپولیس است 

او درباره گم شدن ۱/۵ میلیون دلار در باشگاه پرسپولیس گفت: با مدیریت انصاری فرد این مشکل حل می‌شود. به هر حال گم شدن پول در زمان مدیران بی لیاقت قبلی رخ داده است و وزارت ورزش و جوانان نزدیکان خود را برای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب می‌کند که کار درستی نیست. علاوه بر این سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باید به این مسئله ورود کنند تا مشخص شود این پول به چه صورت هزینه شده است. به نظر می‌رسد این پول به حساب مدیران قبلی  واریز شده است که در زمان مدیریتشان درخواست کمک مالی نکردند.

فنونی زاده درباره عملکرد داوران گفت: به هر حال داوران به نفع سپاهان سوت می‌زنند و پرسپولیس و استقلال از داوری‌ها زیاد منفعت نبردند. برخی از افراد می‌گویند که پرسپولیس از داوری سود برده است و قصد دارند که پیروزی‌های این تیم را لوث کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: تیم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. این تیم  ۹۹ درصد شانس قهرمانی در جام حذفی دارد. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد چرا که بازی‌های آسیایی شرایط خاص خود را دارد.


بیشتر بخوانید: مصاف شاگردان پاشازاده و کالدرون در زمین بی طرف


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار