فرمانده انتظامی سقز گفت:همزمان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سقز ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان توسط نیرو‌های انتظامی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی سقز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تمام توان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد و با همه توان برای تحقق اهداف طرح تلاش می‌کنیم.

اوبا بیان اینکه در این عملیات ۲ کیلو و ۱۴۳ گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد، اضافه کرد: مأموران ضمن پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در سطح شهر موفق به دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و ۴ معتاد متجاهر شدند.

فرمانده انتظامی سقز یادآور شد: همیشه عده‌ای خلافکار و مجرم هستند که برای برهم زدن نظم جامعه و سوءاستفاده از مردم به انجام اعمال خلافکارانه خود بپردازند بنابراین شهروندان باید با رعایت اصول ایمنی، توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی راه را بر روی خلافکار‌ها ببندد.

رضایی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و پاکسازی محلات، از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.