دیدبان حقوق بشر سوریه از پیشروی ارتش سوریه به سمت شهرک راهبردی «جرجناز» خبر داده و اذعان کرد تروریست‌ها از روستا‌های «الصرمان» و «ابو مکی» عقب‌نشینی کرده‌اند.

ارتش سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» وابسته به گروه‌های تروریستی در این کشور اذعان کرد پیشروی ارتش سوریه در ریف شهر راهبردی «معره النعمان» در جنوب ادلب همچنان ادامه دارد و نیرو‌های سوری، روستا‌های «الصرمان» و «ابو مکی» را آزاد کرده‌اند.

این مرکز تایید کرد که در حال حاضر، نیرو‌های ارتش سوریه به سمت روستا‌های «کفرباسین» و «بابولین» در حال پیشروی هستند و خود را به نزدیکی شهرک راهبردی «جرجناز» رسانده‌اند.

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد در حال حاضر، ارتش سوریه به شدت در این منطقه با تروریست‌ها درگیر بوده و کنترل بخش‌های اعظمی از جرجناز را به دست گرفته است؛ همچنین پست دیدبانی متعلق به ترکیه در الصرمان، از سه طرف، محاصره شده است.


بیشتر بخوانید: هلاکت عضو برجسته تروریست‌ها در ادلب

سرنگونی پهپاد تروریستی در جنوب شرق حماه سوریه

اعزام کشتی جنگی روسیه به منطقه برای پشتیبانی از عملیات ادلب


پیش‌تر، اما مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد ۶ نظامی ارتش سوریه بر اثر حمله گسترده تروریست‌ها به ریف ادلب و کشته و ۱۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

در همین حال نیرو‌های مسلح سوریه حمله دیگری از سوی حدود ۱۰۰ تروریست را در ریف ادلب دفع کردند.

همچنین منابع خبری از هلاکت ابوخدیجه الاردنی، سرکرده گروه تروریستی حراس الدین در حمله یک پهپاد به منطقه‌ای در ادلب خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار