معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان گفت: ۹۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و برای آنها پرنده تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بتول سعیدی‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان دوشنبه بیشترین تخلف واحدهای صنفی  را در بخش فروش کپسول گاز مایع شهری، واحدهای نانوایی‌ و اصناف مختلف عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به اداره صنعت ،معدن‌ و تجارت اطلاع دهند.

او افزود: به منظور کنترل و تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسی فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برگزار می شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و گفت: این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنها و جلوگیری از گرانفروشی انجام می‌شود.

سعیدی‌زاده افزود: کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی شود.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.