اجرای مانور اضطراری در فرودگاه همدان

طرح اضطراری با هدف سنجش میزان آمادگی و توانمندی عوامل فرودگاهی و دستگاه های امداد و نجات امروز در فرودگاه بین المللی همدان اجرا خواهد شد.

اجرای مانور اضطراری در فرودگاه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  کلوندی مدیر فرودگاه بین المللی همدان از برگزاری مانور اضطراری در این فرودگاه خبر داد و گفت: مانور مشترکی با  حضور نیرو‌های امدادی و امنیتی خارج فرودگاه برگزار می شود تا توان خود را در مواجهه با وضعیت‌های غیر عادی و اضطرای بسنجند.

کلوندی مدیر فرودگاه همدان گفت: به منظور ارتقا ایمنی و قوانین موجود، طرح مانور اضطراری در فرودگاه هر 6 ماه، طرح  محدود به صورت سالانه و طرح کامل به صورت هر دو سال یکبار در کل فرودگاه های کشور و فرودگاه همدان اجرا می شود.

او بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ارزیابی نیرو های امداد رسان و امنیتی در حوادث احتمالی پیش رو است.

مدیر فرودگاه همدان به گروه های شرکت کننده در این مانور اشاره کرده و گفت: مدیریت بحران،آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر ، پزشکی قانونی، .احد های عملیاتی فرودگاه، نیروهای از سپاه،  پلییس، هواشناسی و  سایر نیروهای مرتبط در این مانور شرکت دارند.

کلوندی در ادامه گفت: پس از پایان عملیات جلسه ارزیابی با حضور ستاد بحران استان، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت سازمان ناوربری نقاط ضعف و قوت این مانور بررسی و نقاط ضعف احتمالی مورد توجه بیشتر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د.ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار