هم‌فکری بسیجیان برای رفع مشکلات اقتصادی

دهرویه رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان: در سال جاری ۲۵۰ میز خدمت توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف استان تشکیل شده و ۳۸۰۰ نفر از خدمات آن‌ها بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر خلیلی خواه مدیر کل اقتتصاد و دارائی استان سمنان در این جلسه بابیان اینکه بر اساس ابلاغ وزیر اقتصاد و دارائی و برای استفاده از تجربیات کارمندان ایثارگر در زمان دفاع مقدس مقالاتی در این خصوص جمع آوری می‌شود گفت: وزارت اقتصاد و دارائی در زمینه هسته‌های پژوهش بسیار فعال بوده و هدف از جمع آوری این مقالات هم استفاده از تجربیات کارمندان حاضر در دفاع مقدس است.

او افزود: فراخوان ارسال مقالات به دستگاه‌های اجرایی تابعه ارسال شده و بهمن ماه نیز مقالات ارائه خواهد شد.

سرهنگ منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) هم با بیان اینکه ۲ نکته مهم در هر جنگ مد نظر است یکی راهبرد و دیگری تاکتیک گفت: همه ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ به برنامه ریزی درستی برای اجرای عملیات نیازمندیم.

او ابراز داشت: تنها راه علاج و مسلح کردن افسران این جنگ که تولید کنندگان هستند اراده تولید ملی و تقویت این راه با استفاده از تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارائی در امور ایثارگران در این مراسم با بیان اینکه مجهادت شما در این جنگ اجر عظیمی نزد خداوند دارد گفت: اخلاص در عمل رمز ماندگاری کار بسیجیان است.

او اظهار کرد: مجهادت تنها با اسلحه نبوده بلکه در میان جنگ اقتصادی امروز شما افسران و نیروی اصلی جهت مقابله با دشمن در این جنگ هستید.

مشاور وزیر اقتصاد و دارائی در امور ایثارگران افزود: تهاجم فرهنگی امروز در قالب ضربه به خانواده‌ها و کاهش انگیزه جامعه وارد شده و کار شما در خدمت صادقانه و ایجاد امید در جامعه بسیار مهم است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.