برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان هریس

جلسه شورای اداری شهرستان هریس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلسه شورای اداری شهرستان هریس جهت بررسی ورفع مشکلات شهرکلوانق با حضور اعضای شورای اداری در سالن جلسات شهرداری کلوانق برگزارشد.

خاکپور فرماندارهریس درجلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات شهر‌های تابعه و لزوم همکاری روسای ادارات و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها جهت انعکاس صحیح و مستقیم مشکلات و درخواست‌های مردم برارائه راهکار‌های عملی تاکید کرد.

خاکپور بعد از بررسی و تشریح مسائل و نیاز‌های شهرکلوانق ضمن تقدیر از اقدامات توسعه محور صورت گرفته، خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع کاستی‌های موجود در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزشی و راهسازی شد.

او با اشاره به کمبود فضای آموزشی درشهر کلوانق وحذف مدارس دوشیفته ازاداره آموزش وپرورش هریس خواست موضوع احداث مدرسه ۱۲ کلاسه که در شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز مصوب گردیده بود جهت تامین هزینه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و پیگیری نماید.

خاکپوردرخصوص صدور مجوز برای واحد‌های دامداری که قبل ازسال ۹۶ در حاشیه شهر کلوانق احداث گردیده گفت: به منظور تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به دامداران این شهر در صورت ارائه درخواست واحد و مشترک از سوی تمامی دامداران مجوز لازم از سوی جهاد کشاورزی صادرخواهدشد ودرخصوص حفر چاه برای تامین آب دامداران منطقه مقرر گردید درخواست‌ها از سوی جهاد کشاورزی هریس تنظیم و جهت انعکاس به استان و اخذ مجوز لازم در اختیار اداره منابع آب هریس قرار گیرد تا ازطریق قانونی نیاز‌های آبی دامداران مرتفع گردد.

فرماندارهریس درخصوص ارائه انشعابات برق به اماکن خارج از محدوده شهری کلوانق گفت: در صورت ارائه درخواست مشترک از سوی متقاضیان، توزیع برق شهرستان اقدام به نزدیک رسانی کرده تا هزینه‌های برق رسانی به دامداری‌ها کاهش یابد. ضمن اینکه مقررگردید جهت رفاه همشهریان وخدمات رسانی مطلوب مدت زمان حضور و استقرار سیم بان اداره برق هریس در شهرکلوانق افزایش یابد.

خاکپور درجهت افزایش نیروی مراکز بهداشت و درمانی شهرکلوانق جهت رفاه حال مراجعه کنندگان، خواستارپیگیری‌های لازم مسئول شبکه بهداشت شهرستان جهت اخذ مجوز‌های قانونی در جهت افزایش کادردرمانی دراین مرکز شد.

فرماندارهریس درادامه با اشاره به اینکه پیشرفت وتعالی هر منطقه وابسته به وضعیت راه‌های مواصلاتی آن منطقه دارد گفت: با توجه به وضعیت نامطلبوب راه‌های مواصلاتی وپیگیری‌های انجام شده درخصوص ادامه عملیات آسفالت ریزی جاده کلوانق -سرای، خواست به محض مساعد شدن شرایط اقلیمی اداره راه و شهرسازی و پیمانکار مرتبط در این امر تسریع به عمل آورد، ضمن اینکه نسبت علایم راهنمایی ورانندگی، خط کشی و ایجاد شانه خاکی در اولویت این طرح بایستی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.