اجاقی گفت:برای مسابقات کسب سهمیه المپیک فقط یک شانس داریم و این موضوع شرایط را سخت می‌کند.

علی اجاقی ملی پوش کانو کانادایی ایران در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمریناتمان را در اردو‌های دریاچه آزادی انجام می‌دهیم و مقرر شده است که از هفتم دی ماه درقشم مشغول به تمرین شویم.

او افزود: شرایط قشم خیلی خوب است و مسیر خیلی خوبی برای پاروزنی و تمرین دارد.

اجاقی ادامه داد: بعد از اردوی تمرینی در قشم، مسابقات آسیایی تایلند را فروردین ماه سال آینده پیش رو خواهیم داشت.

ملی پوش کانو کانادایی ایران گفت: مدتی بدون مربی به سر می‌بردیم و بعد از مسابقات آسیایی انتخاب رئیس فدراسیون نیز کمی با تاخیر انجام و این موضوع باعث شد که نسبت به سال‌های قبل آمادگی کمتری داشته باشیم و از تمرینات عقب بمانیم و تمرینات نامنظمی داشتیم.

اجاقی با اشاره به اینکه زمان کمی برای تمرینات دارند ادامه داد: با توجه به این که ایرج اقلیمی به تازگی مربیگری تیم را بر عهده گرفته است، تمرینات تیم منظم و بهتر شده و با تمام توان خود چند ماه باقی مانده را تمرین می‌کنیم که نتایج خوبی در مسابقات کسب کنیم.

ملی پوش کانو کانادایی ایران با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: برای مسابقات کسب سهمیه فقط یک شانس داریم و این موضوع شرایط را سخت می‌کند و تنها قایقی که اول می‌شود یک سهمیه دریافت می‌کند.

او با بیان اینکه رقبای اصلی ایران کشور‌های قزاقستان، ازبکستان، چین و ژاپن هستند ادامه داد: این کشور‌ها خیلی خوب تمرین می کنند، همچنین اردو‌های برون مرزی داشته و آمادگی بسیاربالایی برای مسابقات دارند.

اجاقی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به ورزش حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد، گفت: دومین دوره‌ای است که در مسابقات سهمیه المپیک شرکت می‌کنم و این موضوع بستگی به نتیجه‌ای دارد که در مسابقات کسب می‌کنم و امیدوارم در مسابقات جهانی سال‌های بعد نیز بتوانم شرکت کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار