فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، از کشف ۲۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مساله مواد مخدر، یکی از بلا‌ها و آفتی بر پیکر جوامع بشری است که زیان‌های ناشی از آن در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بسیار سنگین است.

او افزود: مواد مخدر قدرت تفکر، خلاقیت، توان و کوشش و سازندگی را از انسان‌ها می‌زداید و ویرانگری‌های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی شده و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

سرهنگ مرادی از اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس برای ریشه کن کردن این معضل اجتملاعی خبر داد و گفت: به همین منظور طرح‌های عملیاتی مختلفی از ابتدای امسال تاکنون در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفته است.

او از دستگیری ۵۲۴ خرده فروش و ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: در طی این مدت در مجموع ۲۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیرانه پلیس ، گفت: در طی این مدت بیش از ۱۱۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر و به مراکز درمانی و درمانگاه‌های ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

مرادی افزود: در همین راستا ۱۲۱ خودروی سواری، ۴ خودروی سنگین و نیمه سنگین و ۱۱ موتور سیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ مرادی با تاکید بر لزوم همکاری‌های همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با پلیس برای مقابله با عاملان سودجوی مواد مخدر به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.