سرمربی تیم شهردای ماهشهر گفت: سرنوشت بازی میتوانست با یک پنالتی تغییر کند و به تساوی یک _ یک برسیم.

 به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهدی پاشاه زاده ، سرمربی تیم شهردای ماهشهر در نشست مطبوعاتی پس بازی مقابل پرسپولیس گفت : خدا را شکر که سر بلند از میدان آمدیم .

 او با بیان اینکه بازی جذابی را شاهد بوده و این رویارویی  میتوانست جذاب تر باشد افزود : سرنوشت بازی میتوانست با یک پنالتی تغییر کند و به تساوی یک _ یک برسیم . ولی در کل از عملکرد تیم راضی بودم  چرا که در بعضی موارد حتی بهتر از سرخ پوش ها عمل کردیم  و برنده واقعی ما بودیم . 

سرمربی تیم شهردای ماهشهر ادامه داد : این تیم را در عرض سه ماه سروسامان دادیم و قطعا به هماهنگی لازم میان یکدیگر نرسیدیم . ما حتی چندین مصدوم داشتیم که ناچار به تعویض در طول بازی شدیم .

پاشازاده  با تاکید بر اینکه این تیم تمام داشته ها و توان خود را به نمایش گذاشت افزود :  تمام تلاش مان را برای بهتر شدن میکنیم و قطعا در نیم فصل دوم  عملکردی بهتر خواهیم داشت .

 او با ابراز اطمینان از برخورد دست با توپ در طول بازی تصریح کرد : اگر چه در  داوری اشتباه صورت گرفته ولی ما نمیخواهیم شکستمان را به گردن داوری بیندازیم .

مهدی پاشازاده با بیان اینکه کمک داور های اضافی در رقابت های جام حذفی ، حضور ندارد. خطاب به جامعه داوری گفت: این شغل ماست بیایم از الفاظ درست و لحن ملایم استفاده کنیم تا بتوانیم فشار وارده بر تیم ها و در نهایت بازی را کنترل کنیم . 

 او ادامه داد :  برخی از تصمیمات داوران زندگی ما را تحت الشعاع قرار میدهند ولی آن ها هم انسان و جائزالخطا هستند . 

لازم به ذکر است که سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل اینکه  در نشست پیش از بازی حضور پیدانکرد ، خبرنگاران حاضر به  برگزاری نشست خبری پس از بازی با وی  نشدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.