مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع قصد دارد از دنیای دوومیدانی خداحافظی کند.

پدیده دوومیدانی از دنیای حرفه ای خداحافظی می کندبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع در آستانه کسب سهمیه المپیک توکیو است، اما این ورزشکار از حمایت نکردن مسئولان دوومیدانی از خودش دلسرد شده و قصد خداحافظی از دنیای حرفه‌ای دوومیدانی دارد.

پیرجهان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد. او با حفظ رتبه ۲۹ در رنکینگ جهانی تا اوایل خرداد ماه می‌تواند سومین سهمیه المپیک ایران را بعد از حدادی و تفتیان کسب کند، اما این دونده از بی توجهی مسئولان دوومیدانی ناراحت است و بیان کرده که در صورت حمایت نکردن از او تا المپیک از این رشته ورزشی خداحافظی می‌کند.

پیرجهان نزدیک به ۲ ماه است که برنامه خود را به مسئولان فدراسیون دوومیدانی ارائه کرده، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است. این دونده با هزینه شخصی زیر نظر ایوب دادروان تمرین می‌کند و از اینکه مسئولان دوومیدانی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند ابراز نارضایتی کرده است.

حدادی و تفتیان دوندگان المپیکی کشورمان از حمایت فدراسیون دوومیدانی برخوردار هستند و شرایط تمرینی و اردویی خوبی برای این ۲ ورزشکار فراهم شده است، اما پیرجهان سومین شانس کسب سهمیه المپیک از تبعیض مسئولان گلایه‌ دارد.


بیشتر بخوانید: پیرجهان:حمایتی از سوی مسئولان دوومیدانی ندیده ام


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار