معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات تلاش بیشتری کنند تا بتوانند پرداختی‌های خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار سمنان در دویست و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک‌ها در طرح بند الف تبصره ۱۸ گفت: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات تلاش بیشتری کنند تا بتوانند پرداختی‌های خود را افزایش دهند.

او افزود: دبیرخانه ستاد باید در پیگیری پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تلاش کند و مشکلاتی که در خصوص پرداخت نشدن این تسهیلات وجود دارد را مرتفع کند.

اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در جلسه امروز ۱۷ طرح با رقم ۱۳۹ میلیارد تومان مصوب شد.

او افزود: از بند الف تبصره ۱۸ استان سمنان ۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات دارد که تاکون ۱۸۵ میلیارد تومان از این رقم جذب شده و نیاز است تا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشند.

اسودی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۹ طرح از صنعت و معدن و ۲۴۷ طرح از جهاد کشاورزی و در مجموع ۴۱۶ طرح در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: ۱۱۴ طرح از صنعت و معدن و ۲۰۲ طرح از جهاد کشاورزی و در مجموع ۳۱۶ طرح در بانک‌ها با رقم هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بررسی می‌شود و بانک‌ها از صنعت و معدن ۴۰ طرح و ۴۵ طرح از جهاد کشاورزی و در مجموع ۸۵ طرح با رقم ۳۷۳ میلیارد تومان را پرداخت کرده اند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.