رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز، به جرم شکار یک راس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع چهار شاخ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رامین رحمتی گفت: براساس گزارش واصله از همیاران محیط زیست و طی ماموریت گشت و کنترل در منطقه شکار و صید ممنوع چهار شاخ گرین، مامورین اجرایی این اداره به چند نفر متخلف برخورد نموده که که پس از تعقیب و گریز آنها، این متخلفین بواسطه تاریکی شب و آشنایی کامل به منطقه توانستند متواری شوند؛ اما با پیگیری مامورین اجرایی پس از شناسایی هویت آنان با هماهنگی و همکاری با نیروی انتظامی حوزه استحفاظی و اخذ مجوز ورود به منزل توسط مراجع ذیصلاح موفق شدند متخلفین را در منزل غافلگیر و دستگیر نمایند.

رحمتی افزود: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه غیر مجاز کلاشینکف و لاشه یک راس بز کوهی کشف و ضبط گردید.

رحمتی اظهار داشت: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت رسیدگی بیشتر و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله با اشاره به تلاش شبانه روزی محیط بانان این اداره در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش شهرستان گفت: از همه دوست داران محیط زیست تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.