فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باند کلاهبرداری مجازی که با اغوا شهروندان برای خرید خودرو‌های خارجی، اقدام به ۹۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع خرید خودرو‌های خارجی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد فردی در فضای مجازی پس از جلب اعتماد مالباخته خود را کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی معرفی کرده و برای خرید خودرو‌های خارجی در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه گمرک از مالباخته مبالغی را اخاذی کرده است.

سرهنگ علیشاه افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی یکی از کلاهبرداران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در شهر هشتگرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود، اما در مواجهه با مستندات و مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره کلاهبرداری با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان این که میزان کلاهبرداری این باند حرفه‌ای ۹۵۰ میلیون بوده است، افزود: در ادامه کارآگاهان مخفی گاه همدستان متهم را در استان اردبیل شناسایی کردند و با دریافت نیابت قضایی به این استان اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.