فرمانده انتظامی استان خوزستان در دیدار با خانواده شهید یاسر سپید رو در شهرستان نکا، گفت: شهادت نماد عزت، ایثار، گذشت و راه رسیدن به پروردگار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا فرماندهان انتظامی استان‌های خوزستان و مازندران با خانواده معظم شهید والامقام یاسر سپیدرو در شهرستان نکا دیدار کردند.

سردار حیدر عباس زاده در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حریم و حرم صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

او افزود: شهادت مقام و جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آنان باشیم.

سردار عباس زاده با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، گفت: شهادت نماد عزت، ایثار، گذشت و راه رسیدن به پروردگار است.

او از رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه شهید والامقام سپیدرو تجلیل کرد و افزود: خانواده معظم شهید سپیدرو با صبر و ایستادگی در مقابل دشواری‌ها نشان دادند که سنبل مقاومت، ایثار و ادامه دهنده واقعی راه پر افتخار شهیدان هستند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این دیدار، گفت: اگر امروز امنیتی درکشور حاکم است به خاطر خون شهیدانی است که در دفاع از امنیت کشور ریخته شده و این امنیت بالاترین نعمتی است که خداوند به مردم سرزمین کشور اسلامی مان هدیه داده است.

او صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشیم.

میرفیضی گفت: شهدا خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گرانترین هستی خویش را که همانا جانشان بوده هدیه داده اند.

در پایان این دیدار لوح سپاسی از طرف فرمانده انتظامی ناجا سردار حسین اشتری به خانواده معظم این شهید والامقام اهداء شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.