نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشتیم باید در برابر فراخوان‌های دشمن به جای عکس العمل، عمل داشته باشیم.

در فتنه تاکنون برخورد انفعالی داشته‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله ۹ گفت: ما در مقابل دشمن مقاومت، برخورد و اظهار قدرت می‌کردیم درحالی که باید برخورد ابتکاری داشته باشیم. دشمن دست برنمی‌دارد و ممکن است فتنه را در شکل جدید با ابتکارات جدید انجام دهد و ما فقط انفعالی رفتار کردیم.

او ادامه داد: هفته بصیرت زمان حرکت ابتکاری است، در شهر و مملکت باید طرح ابتکاری بصیرت افزایی در مقابل عمل دشمن داشته باشیم، ما باید عکس‌العمل ابتکاری داشته باشیم و دشمن انفعالی باشد.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن با ابزار فتنه و تحریم اقتصادی به میدان آمده است، اگر برخورد و مقاومت کنیم خلع سلاح انجام می‌شود.

آیت الله علم الهدی گفت: راهپیمایی در مناسبت‌ها باید مردمی باشد و عنصر اولیه مردمی بودن به این است که الزامی در کار نباشد، که از جلوه مردمی خارج شود

او ادامه داد: ۹ دی هفته بصیرت است، یعنی استمرار برنامه بصیرتی در طول یک هفته که از دیروز آغاز شده اتفاق بیفتد. در تبلیغات شهری و رسانه‌ای نیز به محکومیت فتنه اکتفا نشود، اکنون نیازمان از همه بیشتر به بصیرت افزایی است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار