مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بر جذب سرمایه گذار حوزه ورزش توسط هیئت‌های ورزشی تاکید و افزود: پیچیدگی‌های مربوط به بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران ورزشی را در طول یک روز حل میکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در جلسه بررسی مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان مرند  بر جذب سرمایه گذار حوزه ورزش توسط هیئت‌های ورزشی تاکید کرده و گفت: پیچیدگی‌های مربوط به بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران ورزشی را در طول یک روز حل میکنیم.

او از کمبود اعتبارات تخصیص یافته به ورزش استان انتقاد کرد و افزود: در حال حاضر هزینه احداث یک زمین چمن مصنوعی استاندارد سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، این درحالی است که کل بودجه استان در این زمینه فقط دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

بهتاج در خصوص لزوم افزایش فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها نیز گفت: هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها برای ادامه فعالیت‌های خود منتظر اختصاص اعتبار مالی از استان نباشند بلکه آن‌ها فعالیت خود را افزایش داده و اداره ورزش و جوانان استان نیز از طریق بسته‌های تشویقی از هیئت‌های ورزشی حمایت می‌کند.

او گفت: به ازای هر ورزشکاری که به تیم ملی و مسابقات برون مرزی از طرف شورای برون مرزی اعزام شود مبلغ ۵۰ میلیون ریال به آن هیئت ورزشی کمک مالی خواهد شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همچنین بر افزایش نظارت بر بیمه ورزشی تاکید کرد و گفت: هر هیئت ورزشی که تعداد بیمه شدگانش کمتر از ۲۵ نفر باشد منحل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.