میثم زارع کشتی گیر ملی‌پوش کنگاوری که در پی تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود، جراحی شد.

کشتی  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت زارع پدر این کشتی‌گیر ملی پوش کنگاوری درخصوص آخرین وضعیت پسرش اظهارکرد: عمل جراحی میثم ساعت یازده ظهر امروز (سه شنبه) آغاز شد و حدود شش ساعت به طول انجامید.

او بیان کرد: به گفته پزشکان عمل جراحی پسرم موفقیت آمیز بوده و آنان از این عمل رضایت داشتند دامنه حرکتی دست‌ها و پا‌های میثم پس از انجام عمل جراحی بیشتر شده و امیدواریم در ادامه روند درمان وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

او بابیان اینکه پسرش برای انجام عمل جراحی از بیمارستان رفیده به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده، عنوان کرد: طبق اعلام پزشکان، میثم روز پنجشنبه برای ادامه درمان دوباره به بیمارستان توانبخشی رفیده منتقل خواهد شد.

زارع درخصوص هزینه‌های درمان و جراحی پسرش نیز گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون کشتی، تمام هزینه‌های عمل جراحی و بستری شدن پسرم را فدراسیون پزشکی ورزشی متقبل شده است.

او در پایان از پیگیری‌های جامعه کشتی ایران برای درمان پسرش قدردانی کرد و افزود: رئیس فدراسیون کشتی، مربیان تیم‌های ملی کشتی، بزرگان کشتی ایران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئولان کمیته ملی المپیک و مسئولین استانی از جمله کسانی هستند که در این مدت مدام وضعیت پسرم را رصد می‌کردند.

مسعود رحمت آبادی رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور نیز از حمایت‌های مسئولان استانی و جامعه کشتی کرمانشاه از این کشتی گیر ضایعه نخاعی شده کنگاوری خبرداد و گفت: بصورت مستمر پیگیر وضعیت میثم زارع هستیم و از هیچ کوششی برای کمک به درمان هرچه سریع‌تر این کشتی گیر با اخلاق دریغ نمی‌کنیم.

میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا، ۱۸ آبان امسال به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد و با کمک مسئولین استانی و کشوری برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.