معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اصل شناسنامه و همراه داشتن شماره ملی کفایت می‌کند و نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست.

برای شرکت در انتخابات نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علی زینی‌وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی روسای ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان با تبریک روز ملی ثبت احوال اظهار داشت: ثبت احوال از قدیم تاکنون تغییرات بسیاری داشته و از یک سیستم دستی به سیستم‌های الکترونیک تبدیل شده است.

او  گفت: عملکرد ثبت احوال در سیستان و بلوچستان متفاوت از سایر استان‌های کشور بوده و با توجه به گستردگی و پیچیدگی کار در این استان کار ثبت احوال بسیار خطیر و مهم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بحث فاقدین شناسنامه گفت: مسوولان استان به صورت جدی پیگیر تعیین تکلیف پرونده‌های فاقدین شناسنامه هستند و تا کنون ۳۱ هزار سند هویتی در این زمینه صادر شده است.

او با قدردانی از حضور روسای ادارات ثبت احوال در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابات اظهار داشت: تایید صلاحیت داوطلبان توسط هیات‌های اجرایی، بر اساس قانون، بررسی‌های شکلی و ماهیتی و تایید دستگاه‌های ذیربط انجام شده و ۹۹.۱۱درصد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار