مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان خودرو در خاشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باندسارقان خودرو در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۴ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در سطح شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با حضور در محل‌های وقوع این سرقت‌ها و با انجام تحقیقات میدانی، به جمع آوری سرنخ‌هایی موجود پرداخته و با انجام یکسری اقدامات تخصصی اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: اعضای این باند منزلی مجردی را در یکی از محلات شهر خاش پاتوق خود قرار داده و خودرو‌های سرقتی را به آنجا منتقل می‌کردند.

سرهنگ کوچک زایی در ادامه گفت: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه ساکنان منزل، با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد آن شده و هر ۴ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

او  با اشاره به کشف یک دستگاه وانت سایپای مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در بازجویی‌های بعدی به ۳ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان تأکید و از شهروندان خواست در صوت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کالای قاچاق در کنارک

فرمانده انتظامی شهرستان "کنارک" از کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی بیان داشت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان "کنارک" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶۰ قطعه صنعتی کارخانجات، ۷ دستگاه ناخن تیزکن، ۷ دستگاه بخاری گازی برقی، ۴ عدد شیر صنعتی، ۶ قطعه فیوز صنعتی، تعدادی سرویس آشپزخانه و ۵ دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک تصریح کرد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال برآورد شده است.

سرهنگ شهرکی، افزود: در این رابطه اتوبوس‌ها توقیف و ۲ فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کنارک" از قاچاق کالا به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

او  از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

تصادف در محور فنوج-اسپکه

برخورد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "فنوج–اسپکه" یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "حمید نوری  فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت:  یک فقره تصادف فوتی در محور "فنوج- اسپکه" محدوده روستای"زیربانداد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای با ۲ سرنشین با یک دستگاه پژو ۴۰۵ خاکستری با ۵ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ نوری بیان داشت: در این حادثه ۳ سرنشین پژو ۴۰۵ خاکستری و یک سرنشین پژو ۴۰۵ نقره‌ای مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه یکی از مجروحان خودروی ۴۰۵ خاکستری به علت شدت جراحت وارده با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تجاوز به چپ پژو ۴۰۵ نقره‌ای نسبت به پژو ۴۰۵ خاکستری اعلام کرده است.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار