فرماندار سرباز گفت: خیران بومی و کشوری در کنار دولت برای استانداردسازی و ساخت حداقل ۵۰۰ فضای آموزشی جدید این شهرستان همت کنند .

خیران برای ساخت ۵۰۰ فضای آموزشی جدید سرباز همت کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،روابط عمومی فرمانداری ؛سلیم کدخدا فرماندار سرباز  در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش سرباز اظهار داشت: خیران بومی و کشوری در کنار دولت برای استانداردسازی و ساخت حداقل ۵۰۰ فضای آموزشی جدید این شهرستان همت کنند تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی و بهره‌مندی دانش‌آموزان منطقه از کلاس درس مناسب باشیم. 

کد خدا افزود: تجهیز و مقاوم سازی فضا‌های آموزشی، تقویت و توانمندسازی بنیه علمی دانش‌آموزان و دبیران، بررسی وضعیت سوادآموزی این شهرستان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: بررسی وضعیت امتحانات دی، بررسی وضعیت سرویس روستا مرکزی، بررسی و حل سایر مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پروش شهرستان سرباز از دیگر مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار سرباز گفت: تمام منابع و امکانات باید در راستای ارتقای آموزش و فعالیت حداکثری در حوزه توسعه و تجهیز مدارس بکارگیری شوند.

او افزود: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه انسان سازی است و مسوولیت سنگین این وزارتخانه در جهت شخصیت‌سازی و هویت‌سازی نسل‌ها و سازندگان آینده این مرز و بوم بسیار مهم است.

کدخدا ادامه داد: نشست‌های شورای آموزش و پروش سرباز باید ماهیانه برگزار شود تا مجالی برای ارزیابی میزان تحقق مصوبات گذشته و اجرای تصمیمات جدید در این حوزه حاصل آید.

او اجرای طرح شناسایی بازماندگان از تحصیل، شناسایی و جذب نخبگان دانش‌آموز و فرهنگی، بررسی وضعیت ناگوار بیسوادی، بازماندگان از تحصیل و پیگیری و انعقاد تفاهم نامه همکاری و تعامل با حوزه‌های دینی و دهیاری‌ها را خواستار شد.

فرماندار سرباز گفت: سرانه فضای آموزشی این شهرستان با کمتر از ۲ متر مربع در مقایسه با استاندارد هشت مترمربعی کشور بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار