فرماندار شهرستان مهاباد در پیامی هفته ثبت احوال را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد به مناسبت هفته ثبت احوال پیامی صادر کرد که در متن این پیام آمده است: سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال کشور را بر پاسداران مرز‌های هویتی و تابعیتی تبریک می‌گویم، سوم دی ماه سال ۱۲۹۷ اولین سند هویتی در کشور ایران با نام فاطمه ایرانی، تنظیم شد که خود آغازگر راهی برای هویت بخشی و خدمات دهی مطلوبتر به ملت شریف ایران و رویکردی جدید در زندگی آنان بود. در اهمیت سازمان ثبت احوال همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند:"اتقان اسناد هویتی ایرانیان بسیار با اهمیت است"

در بخش دیگر این پیام آمده است: بی گمان اقدامات موثر و موفقیت‌های ثبت احوال مرهون تدبیر و تلاش‌های ارزشمند دست اندرکاران خدوم و زحمتکش آن است که با همت والا، نگاه بلند خویش را معطوف به افقی روشن برای ایرانی مقتدر و آباد داشته اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک بمناسبت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال و در آغاز نود و هشتمین سال تاسیس این سازمان از زحمات، خدمات و تلاش‌های ارزندهء کارکنان سخت کوش ثبت احوال شهرستان مهاباد تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است با همکاری و همراهی مردم و نهاد‌های مسؤول شاهد توفیقات روزافزون ثبت احوال در ارائه خدمات والاترو بهتر به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: ثبت احوال ، هویت بخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.