معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر تشدید بازرسی‌ها در بازار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  در سی و ششمین جلسه تنظیم بازار استان، با قدردانی از حضور فعال بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف در بازرسی قیمت کالا در بازار گفت: با توجه به فررسین پایان سال و افزایش خرید‌های مردم، ضروری است برای اطمینان و آرامش مردم از قیمت کالا و خدمات در بازار، این بازرسی‌ها تشدید شود.

وی از اقشار مختلف مردم بخاطر همراهی با مسئولان در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و همچنین اطلاع رسانی از وضعیت بازار در راستای کنترل قیمت‌ها قدردانی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در کنار مسئولان هستند و مسئولان نظام اسلامی نیز تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به آنان انجام می‌دهند.

وی در ادامه از اعضای ستاد تنظیم بازار استان، رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما در جهت مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها قدردانی کرد.

وی ادامه داد خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت تامین کالا‌های اساسی مردم در استان وجود ندارد و مردم از این نظر اطمینان خاطر داشته باشند.

در این جلسه همچنین در خصوص وضعیت ترخیص کالا‌ها از گمرکات استان، روند توزیع گاز مایع در استان، ارتقای کیفیت نان تولیدی و همچنین نظارت بیشتر بر بازار میوه و تره بار بحث و تبادل نظر شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.