فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک محموله ۳۵۰ کیلوگرمی موادمخدر تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس استان کرمان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک محموله ۳۵۰ کیلوگرمی موادمخدر تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس استان کرمان، کشف شد.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، سرنخ‌هایی از انتقال مسلحانه یک محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ماموران در تحقیقات تکمیلی خود نحوه دقیق انتقال محموله و مشخصات مربوط به آن را نیز به دست آوردند و در همین خصوص با پلیس کرمان هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

سرهنگ حسنی از آغاز عملیات پلیس برای کشف این محموله خبرداد و بیان کرد: با هدایت پلیس سمنان، ماموران انتظامی کرمان خودرو حامل مواد را در محور قلعه گنج ـ کهنوج شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

به گفته این مقام انتظامی، سوداگران مرگ که توانایی مقابله با پلیس را نداشتند خودرو حامل مواد را رهاکرده و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۳۵۰ کیلوگرمی تریاک و توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این عملیات مشترک یاد آور شد: در برخورد قاطع با سوداگران مرگ و برچیدن بساط اعتیاد از جامعه، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده‌ایم و از هیچ تلاش و کوششی نیز در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار