هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۶ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های شیراز، تهران، اصفهان و آبادان پیگیری می‌شود و در جدال حساس هفته تیم نامی نو اصفهان میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود و تیم صدرنشین هیئت فوتبال خراسان رضوی به مصاف رهیاب تهران می‌رود.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس آرا شیراز _ مس رفسنجان

پارس آرا شیراز در این هفته میزبان مس رفسنجان خواهد بود، تیم پارس آرا با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و در روز‌های اخیر با بی توجهی مسئولان ورزشی استان فارس مواجه شده است، این تیم به خاطر شرایط مالی دشوارش به سختی در بازی‌های خارج از خانه حاضر می‌شود، روز جمعه نماینده شیراز میزبان مس خواهد بود. تیم مس تا اینجای فصل با ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان لیگ برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها به شمار می‌آید. این تیم برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

سایپا تهران _ پویندگان فجر شیراز

سایپا تهران در هفته هجدهم میزبان تیم پویندگان شیراز خواهد بود، تیم سایپا به خاطر شکست هفته گذشته خود مقابل تیم مس رفسنجان در جایگاه پنجم جدول با ۳۴ امتیاز قرار گرفت، این تیم پس از رفتن فرشته کریمی نتایج بسیار ضعیفی را در لیگ بانوان کسب کرد و اینک برای قرار گرفتن در چهار تیم برتر و صعود به مرحله پلی آف نیاز به تلاش بیشتری دارد. سایپا اگر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب نمایند با ۲ پله صعود در رده سوم لیگ قرار می‌گیرند. حریف سایپا در این دیدار تیم پویندگان خواهد بود که با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول است.

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان _ شهروند ساری

تیم هیئت شهرستان اصفهان در بازی این هفته به مصاف شهروند ساری می‌رود. تیم هیئت اصفهان در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم هیئت خراسان رضوی سه امتیاز بازی را به راحتی واگذارنمود و در حال حاضر در انتهای جدول قرار دارد. این تیم از ابتدای فصل تاکنون تنها سه امتیاز از تمامی دیدارهایش به دست آورده است و این نتیجه بسیار ضعیفی در لیگ بانوان به شمار می‌آید. حریف تیم هیئت اصفهان در بازی روز جمعه شهروند ساری خواهد بود که با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

جدال حساس نامی نو و حفاری در هفته هجدهم فوتسال بانوان

رهیاب تهران _ هیئت فوتبال خراسان رضوی

تیم رهیاب تهران در دیگر بازی حساس این هفته میزبان تیم هیئت خراسان خواهد بود، تیم رهیاب در هفته گذشته نتیجه بازی مقابل تیم دختران کویر کرمان را واگذار کرد و اینک با ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد، این تیم یکی از مهره‌های اصلی خود را به نام یگانه خلیلی از دست داده است، خلیلی به خاطر بروز برخی مشکلات شخصی از ادامه همراهی با تیم رهیاب باز ماند، رهیاب در حالی این هفته به مصاف تیم هیئت می‌رود که حتی اگر سه امتیاز این دیدار را کسب نماید باز هم در جایگاه ششم جدول باقی می‌ماند. تیم هیئت خراسان حریف رهیاب تهران در حال حاضر با ۴۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شکست این تیم کار سختی برای دختران رهیاب خواهد بود.

نامی نو اصفهان _ ملی حفاری اهواز

نامی نو اصفهان در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود. تیم نامی در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و از شروع رقابت‌های نیم فصل دوم تاکنون در تمام دیدارهایش به پیروزی رسیده و سه امتیاز این بازی‌ها را کسب نموده است، این تیم در بازیاین هفته باانگیزه بالایی به مصاف ملی حفاری می‌رود، تیم ملی حفاری هم با ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و برای بازگشت به صدر رقابت‌ها به دنبال پیروزی در این بازی است.

پالایش نفت آبادان _ دختران کویر مس کرمان

پالایش نفت آبادان در دیگر بازی هفته هجدهم به مصاف تیم دختران کویر می‌رود. تیم پالایش با ۲۴ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و راه سختی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌های این فصل پیش رو دارد، رقیب این تیم دختران کویر خواهد بود که با ۲۰ امتیاز در رده هشتم قرار دارند، این ۲ تیم جدال نزدیکی برای کسب پیروزی در این بازی بایکدیگر خواهند داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار