شورای پشتیبانی سوادآموزان استان قم پیش نویس طرح شتاب بخشی به سوادآموزی اتباع در قم را تصویب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، شورای پشتیبانی سوادآموزان استان قم پیش نویس طرح شتاب بخشی به سوادآموزی اتباع در قم را تصویب کرد.

استفاده از توان سربازان وظیفه با همکاری آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح در شناسایی ثبت نام از بی سوادان در نقاط مختلف استان از سال آینده و ارسال اطلاعات کم سوادان و افرادی که از سواد برخوردار نیستند به سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) جهت ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی از دیگر مصوبات جلسه امروز این شورا بود.

حجت الاسلام قاسمی نیا معاون نهضت سوادآموزی قم گفت: در قالب این طرح و در صوت تایید نهایی آن از ابتدای سال آینده ۹ هزار و پانصد نفر از اتباع غیرایرانی که از نعمت سواد محرومند طی ۳ سال تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار می‌گیرند.

سلیمان پور و شیخ الاسلام معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش قم نیز در این مراسم ترویج سواد و ریشه کن کردن بی سوادی را از اساسی‌ترین اهداف و برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های استان، نهضت سوادآموزی را در اجرای کامل برنامه‌ها و سیاست هایش یاری کنند تا از بازماندن فرزندان طلاق و فرزندان خانواده‌هایی که دردام اعتیاد افتاده اند جلوگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار