معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛

تکریم خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مسئولان استان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:تکریم خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مسئولان استان است.

تکریم خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مسئولان استان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به مردمی برگزار کردن یادواره‌های شهدا گفت: آنچه که ما در بحث یادواره‌ها باید به دنبال آن باشیم تبین پیام شهدا در بطن جامعه است.

او ادامه داد: گفتار و سیره شهدا راه سعادت اخروی همه ماست و در یادواره‌های شهدا بایست بیشتر به این مفاهیم پرداخته شود.

معاون استاندار ایلام پیام دیگر برگزاری یادواره‌های شهدا را وحدت و برادری در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز نیز برای غلبه بر مسائل و مشکلات پیش روی کشور بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

او در این جلسه با تأکید براینکه یاد و نام شهدا نباید از ذهن‌ها خارج شود، بیان داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نیاز همیشگی جامعه است و در این راستا تکریم خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مسئولان استان است.

نوذری در ادامه با اشاره به اهتمام جدی استاندار ایلام در تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمام مسئولان استان موظف هستند به دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بروند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان نسبت به مقام شامخ شهدا و خانواده محترم آنان ادای احترام نمایند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.