مهم‌ترین حوادث امروزپنجشنبه ۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف خودرو سمند براثر لغزندگی خیابان

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:دیشب ساعت ۱۰ بر اثر برخورد خودرو سمند با تیر چراغ برق در فلکه فرمانداری و گیر کردن راننده داخل خودرو بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و نسبت به رهاسازی راننده اقدام و آن را تحویل فوریت‌های پزشکی دادند.

او علت حادثه را لغزندگی خیابان بر اثر بارش باران، سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و افزود:سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۵۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

آتش سوزی در سبزی خانه حاشیه رودخانه

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۴ عصر در تماسی ازسوی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی سبزی خانه حاشیه رودخانه منطقه گمرک بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان به محل اعزام و مانع از پیش روی آتش به زمین‌های اطراف شدند.

او افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

مهار آتش سوزی پوشش گیاهی

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۱۲ ظهر در تماسی از سوی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی پوشش گیاهی آرامستان بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و مانع از گسترش آتش شدند.

او مدت زمان مهار آتش را حدود یک ساعت اعلام کرد، افزود: در بسیاری از موارد بی‌توجهی و یا دقت نکردن در انداختن و دور ریختن بطری‌های شیشه‌ای موجب بروز آتش‌سوزی در پوشش‌های گیاهی است.

آتش گرفتن پوشش گیاهی روستای قم قلعه

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۶ عصر در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش گرفتن پوشش گیاهی زمین کشاورزی نیرو‌های سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان با سرعت عمل بالا آتش را مهار و پس از ایمن سازی محیط به مرکز بازگشتند، افزود: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.