امیر دریادار خانزادی گفت: حضور معنادار ما در دریا آمادگی کامل نیرو‌های دریایی را به دشمن نشان می‌دهد.

اگر در دریا مثل شیر در خشکی باشیم دشمن جرات نزدیک شدن به ما را ندارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در دومین همایش زوج‌های آسمانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در مشهد، گفت: آمریکایی‌ها به تجاوزگری شهره هستند، اما به دلیل توان و آمادگی بالای نیرو‌های مسلح کشورمان جرات تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

او تصریح کرد: آمریکایی‌ها سرخپوست‌ها را از سرزمین خود بیرون کردند، در جنگ‌های داخلی خودشان ۸۰۰ هزار تن را کشتند تنها کشور دنیا هستند که از سلاح هسته‌ای استفاده کرده اند، جنگ عراق علیه ایران را به راه انداختند، داعش را ایجاد کردند و به هر جا رسیده‌اند جنگی راه انداخته اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر در دریا مثل شیر در خشکی باشیم دشمن جرات نزدیک شدن به ما را ندارد و حضور معنادار ما در دریا آمادگی کامل نیروی دریایی را به دشمن نشان می‌دهد و آمادگی ما به حدی است که هر روز به ما اعلام شود در همان روز آمادگی اعزام نیرو و شرکت در رزمایش مشترک را داریم.

بیشتر بخوانید: زیر و بم پروژه افتخارآمیز «نگین» نداجا/ ناوشکن ۷ هزار تنی ارتش چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

امیر دریادار خانزادی افزود: در دوران دفاع مقدس کشور‌های بسیاری از صدام حمایت کردند، اما در پایان جنگ، این ایران اسلامی بود که پیروز و سربلند شد و در این پیروزی، نیروی دریایی ارتش نقش مهم و اثرگذاری ایفا کرد.

او با بیان این که هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم که گلوله اش را نمی‌بینیم، ادامه داد: امروز دشمن برای تخریب از درون، به فشار و جنگ اقتصادی روی آورده است و با استفاده از فضای مجازی و شایعه پراکنی اقدام به ایجاد تفرقه می‌کند تا اتحاد ما را بر هم بزند از این رو باید در برابر نقشه‌های دشمن هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش  با اشاره به همایش زوج‌های آسمانی نیروی دریایی ارتش نیز گفت: در مسیر زندگی مشترک پایبند بودن به تعهد بسیار مهم است و در این زمینه هر چه آموزه‌های دینی محکم‌تر باشد زندگی بادوام‌تر است.

ناخدا سوم محسن مقدم مدیر امور فرهنگ و خانواده نیروی دریایی ارتش نیز در این همایش گفت: همایش یاد شده برای دو گروه برگزار می‌شود که همایش گروه نخست با حضور ۵۰ زوج از سوم تا پنجم دی ماه و همایش گروه دوم هم با حضور ۶۰ زوج از هفتم تا نهم دی ماه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این همایش، کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند برای شرکت کنندگان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.