مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

اولین مجتمع تخصصی آبدرمانی در سرعین راه اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با مشارکت شرکت توسعه گردشگری ایران، اولین مجتمع تخصصی آبدرمانی کشور در سرعین راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پی جلسه مشترک با رئیس دفتر رئیس جمهور، مدیران عامل بانک‌ها، معاونت سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی و شرکت توسعه گردشگری ایران این مهم مصوب شد.

او افزود: راه‌اندازی مجتمع‌های تخصصی آبدرمانی با هدف ارائه خدمات پزشکی آبدرمانی مطابق با استاندارد‌های روزجهانی است که در چنین مجتمع‌هایی از ظرفیت پزشکان آموزش دیده استفاده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: قرار است اولین مجتمع تخصصی در آبدرمانی سبلان با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران راه‌اندازی شده و با نوسازی، بهسازی و تجهیز این آبدرمانی، مجتمع تخصصی دایر شود.

فلاحی همچنین به مشارکت شرکت توسعه گرشگری ایران در تبدیل هتل ۴ ستاره لاله به هتل ۵ ستاره اشاره کرد و گفت: با تجهیز استاندارد این هتل اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل دایر خواهد شد.

او همچنین به بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری استان در این جلسه اشاره کرد و گفت: مطابق تصمیم گیری‌های اتخاذ شده در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به بررسی ظرفیت‌های مرزی بودن استان اشاره کرد وافزود: همچنین قابلیت‌های گردشگری سلامت بررسی شد.

فلاحی مصوبه دیگر این جلسه را احداث مجتمع‌های خدماتی و سرویس بهداشتی در ۶ نقطه از استان با همکاری شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی عنوان کرد و افزود: سرویس‌های بهداشتی در محل‌هایی که استان احصا کرده است، احداث می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.