سرمربی نساجی گفت: امیدوارم فدراسیون امروز را فراموش نکند چرا که سخت‌ترین روز‌های ممکن به تیم امید بازیکن دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس گفت:  از استاندار مازندران به دلیل سر و سامان دادن به تیم تشکر می‌کنم.

او افزود: به سمتی رفتیم که باشگاه کمی بهتر شد و به دنبال این هستیم که روز به روز بهتر شویم.

مهاجری گفت: مردم قائمشهر قدرشناس هستند و شخصی مثل صنیعی فر بین هواداران فراموش نمی‌شود. حدادیان هم تازه به تیم آمده و امیدوارم موفق شود. از شهردار هم به خاطر فراهم کردن رفت و آمد برای هواداران تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: بازی مقابل پرسپولیس سخت است. همه در جریان فسخ قرارداد بازیکنان هستند و یک سوتفاهم به وجود آمد.

مهاجری گفت: امیدوارم فدراسیون امروز را فراموش نکند چرا که سخت‌ترین روز‌های ممکن به تیم امید بازیکن دادیم. نبود برخی بازیکنان کار را سخت می‌کند، اما جایگزین آن‌ها با دل شیری که دارند به زمین خواهند رفت.


بیشتر بخوانید: بازیکنان نساجی شارژ مالی شدند/ کارت بازی جلالی و باباگلی صادر شد


او افزود: فردا با تمام غیرت مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم و تحت هر شرایطی برنده واقعی این بازی خواهیم بود. به لحاظ نتیجه می‌خواستیم هر بازی ۱.۵ امتیاز بگیریم که از این نظر عقبیم، اما کیفیت فوتبالی مان من را نگران نمی‌کند.

مهاجری گفت: تعداد بازیکنان مان محدود است و لیست مازادی نداریم. بعد از جلسات بعدی به دنبال تقویت در چند پست خواهیم بود و هر کسی دلش با ما نبود می‌تواند برود.

او همچنین در بخشی از صحبت های خود خاطرنشان کرد: تا به حال ۲۵ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم.


بیشتر بخوانید: قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس


سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: متاسفانه یک سری از افرادی که از نام ایجنت سیانت نمی‌کنند، در حالی که تعطیلات تمام نشده بازیکن را اغوا می‌کنند تا از نساجی جدا شوند. باند و گروهی وجود دارد و متاسفانه هرچقدر نقل و انتقالات بیشتر شود، سود مالی آن‌ها بیشتر می‌شود. از فدراسیون و کمیته اخلاق می خواهم به این موضوع ورود کنند.

او افزود: اگر برای بازی فردا مقابل پرسپولیس ۲ بازیکنان مان برمی‌گشتند باید چه کار می‌کردیم؟ باید فوتبال مان حرفه ای‌تر شود. با گل گهر بازی داشتیم و ذهن برخی از بازیکنان درگیر این مسائل بود. ۱۰، ۱۲ بازیکن نساجی پیشنهاد دارد و نباید باشگاه‌های متمول بازیکنان ما را اغوا کنند. نامی از باشگاه مقصد نمی‌آورم، اما پیشنهاد‌های اغوا کننده‌ای از تیم‌های بزرگتر به بازیکنان ما شده است. به این ترتیب بخش خصوصی از بین می‌رود و فوتبال مان را نابود می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار