رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

پیروزی مقتدرانه بانوان گرگان و پالایش نفت آبادان برابر حریفانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار در گروه‌های اول و دوم پیگیری شده تیم‌های مدعی به مصاف حریفان شان رفتند.

تیم نامی نو اصفهان در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته میزبان بانوان گرگان بود که در پایان ۶۳ بر ۴۴ شکست خورد این بازی یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های این هفته هم بود.

در دیگر بازی گروه نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان هم تیم شکلی تهران با نتیجه ۶۸ بر ۶۰ مقابل آسمان سترگ سپهرداد شهر تهران شکست خورد.

آخرین بازی این گروه هم میان تیم‌های پاز تهران و شرکت ملی گاز تهران برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۶۴ بر ۴۹ به سود گاز تهران به پایان رسید.

پالایش نفت آبادان هم در یکی از پر امتیاز‌ترین بازی‌های امروز شیراز به مصاف خانه بسکتبال فارس رفت و در نهایت با نتیجه ۸۷ بر ۵۳ به پیروزی رسید تا جایگاهش را در جدول تثبیت کند.

خانه بسکتبال هرمزگان هم با نتیجه ۷۶ بر ۵۸ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد.

آخرین دیدار هم میان تیم‌های بسکتبال گروه بهمن تهران و خانه بسکتبال کردستان برگزار شد که در پایان نماینده پایتخت موفق شد با نتیجه ۷۷ بر ۵۲ برنده بازی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.