رییس اداره امور فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:اردوی ورزشی و تفریحی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام برگزار شد.

برگزاری اردوی ورزشی و تفریحی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نادری رییس اداره امور فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اردوی یک روزه ورزشی تفریحی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با هدف افزایش مودت، دوستی، تقویت روحیه و شادابی کارکنان برگزار شد.

او در خصوص برگزاری این اردوی ورزشی و تفریحی افزود: این اردو با هدف بالا بردن روحیه خدمت، ارتقاء نشاط و شادابی بین کارکنان و ایجاد مودت و دوستی در بین آنان برگزار شد و امید است در چنین فضایی روحیه نشاط و خدمت بین همکاران افزایش یابد.

نادری اضافه کرد: علاقه و اشتیاق همکاران برای حضور در برنامه‌های جمعی ورزشی و تفریحی نشانگر مودت و تعامل بین کارکنان این اداره کل می‌باشد و تلاش خواهیم کرد تا برگزاری این برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای تقویت روحیه و شادابی کارکنان اداره کل تداوم داشته باشد.

این اردوی یک روزه ورزشی و تفریحی در راستای غنی سازی اوقات فراغت کارکنان و از هزینه شخصی کارکنان اجرا شد و بیش از ۳۰ نفر از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این برنامه شرکت داشتند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.