امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نهم دی روز بصیرت و تازه کردن پیمان مردم ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهم دی ماه را روز بصیرت و تازه کردن پیمان مردم ایران با نظام و انقلاب دانست وگفت: هرچند بدخواهان برای امنیت و آسایش ما نقشه‌های شومی در سرداشتند، اما ملت ایران با هوشیاری خود بار دیگر نشان دادند که پشت انقلاب خود ایستاده اند. 

او با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و قرار داشتن استان آذربایجان غربی در منطقه مرزی کشور گفت: این بار نوبت مسئولان است که در راه خدمت به این مردم بیشتر بکوشند و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) به یکتاپرستان و بویژه هموطنان مسیحی گفت: حضرت عیسی (ع) از پیامبران اولوالعزم ودارای ارج وقرب فراوان نزد خداوند بود و امیدواریم میلاد او مایه‌ی آشتی وصلح در سراسر جهان باشد.

خطیب نماز جمعه مهاباد به مناسبت روز ملی ثبت احوال نقش این نهاد را در آسیب شناسی واقعه‌ها و پیشرفت وتوسعه کشور‌ها چشمگیر دانست وگفت: چهار واقعه مهم تولد، ازدواج، طلاق و فوت که در ثبت احوال ثبت می‌شود در شناسنامه قیامتمان هم نوشته شده و باید با اهمیت به این واقعه‌ها و انجام اعمال ورفتار درست توشه مناسبی برای خود در آخرت جمع کنیم.

منبع: صدا  سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.