معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه از پاوه با ۲۴ میلی‌متر بارندگی به عنوان پربارش‌ترین شهر استان طی ۴۸ ساعت گذشته نام برد.

دمای هوا به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: پاوه با ۲۴ میلی‌متر بارندگی به عنوان پربارش‌ترین شهر استان طی ۴۸ ساعت گذشته  به ثبت رسید در این مدت روانسر با حدود ۲۱ میلی متر و گیلانغرب با ۱۵ میلی متر در رده‌های دوم و سوم پربارش‌ترین شهر‌های استان قرار گرفتند.

او  افزود: اسلام آبادغرب، کرمانشاه، جوانرود و گواور نیز طی ۴۸ ساعت اخیر میانگین بارش در آن‌ها به ۱۰ و یا بیشتر رسیده است.

او  همچنین از تداوم فعالیت سامانه‌ای که هم اکنون در جو استان مستقر است خبر داد و گفت: کماکان تا پایان وقت امروز شاهد بارش باران و برف و همچنین در برخی ساعات وزش شدید باد بخصوص در شهر‌های اورامانات و نیمه شمالی استان خواهیم بود.

زواروند افزود: از اواخر وقت امروز بارش‌ها قطع و انتظار می‌رود از فردا تا روز دوشنبه شاهد کاهش دما و همچنین تشکیل مه در برخی نقاط باشیم کاهش دمای شبانه تا یکشنبه ادامه پیدا کرده و انتظار می‌رود نسبت به امشب بین ۲ تا سه درجه شاهد کاهش باشیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.