رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی قول مساعد داد.

قول مساعد نوبخت برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه تمام در خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از استاندار خواسته شد لیستی از طرح‌های نیمه تمام که امکان تکمیل آن وجود دارد تهیه کند و ما طرح‌ها را تأمین اعتبار خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی قابلیت خوبی در زمینه استفاده از نیروی خورشیدی دارد افزود: براساس صحبت‌های انجام شده با استاندار مقرر شد، ساخت نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در استان انجام شود.

نوبخت ادامه داد: این موضوع موجب افزایش درآمد و بازگشت جوانان به روستا‌ها خواهد شد.

رئیس  سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه مشاهیر و مفاخر متعددی در کشور از خطه خراسان جنوبی هستند، برای تأمین اعتبار ساخت یک فیلم ملی درخصوص مشاهیر استان نیز قول مساعد داد.

او تصریح کرد:برخی استان‌ها همچون خراسان جنوبی که استعداد‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد، اما در گذشته فرصت توسعه پیدا نکرده است در برنامه توسعه‌ای ویژه‌ای دیده شده اند.

نوبخت اظهار کرد:در سفر رئیس جمهور در دولت یازدهم برای ۲۱پروژه در خراسان جنوبی حدود ۲۷۱میلیارد تومان تعهد شد که ۶۲۶میلیارد تومان پرداخت شد.

رئیس  سازمان برنامه و بودجه کشور  با اشاره به پروژه راه آهن خراسان جنوبی که از طرح‌های توسعه‌ای زیربنایی این استان است افزود: با اتصال خراسان جنوبی به بندر اقیانوسی چابهار، خراسان جنوبی به مسیر بین المللی وصل می‌شود.

او گفت: راه آهن خراسان جنوبی از اولویت‌های ماست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که افتخار اتصال این استان به راه آهن سراسری و اتمام این پروژه برای این دولت باشد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۷ دی ۱۳۹۸
طرح های ناتمام را به سرانجام برسونید