فرماندار شهرستان هرسین گفت: سیما و منظر شهری مجموعه‌ای از عناصر طبیعی و مصنوعی است که همواره تحت تأثیر عوامل فرهنگی، اجتماعی، مردم و مدیریت شهری قرار می گیرد.

انتخابات مجلس به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تأکید بر اجرا و حمایت از حقوق شهروندی گفت: سیما و منظر شهری مجموعه‌ای از عناصر طبیعی و مصنوعی است که همواره تحت تأثیر عوامل فرهنگی، اجتماعی، مردم و مدیریت شهری قرار میگرد و اگر بصورت جدی به آن پرداخته شود علاوه بر احترام به حقوق شهروندی آسایش بصری را برای شهروندان به همراه خواهد داشت و این امر مهم نباید به فراموشی سپرده شود.

شاه آبادی افزود: ساماندهی سیما و منظر شهری در شهرستان هرسین باید از مهمترین دغدغه‌های شهرداری‌های هرسین و بیستون باشد.

به گفته شاه آبادی: ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها صراحتاً بر ممنوعیت نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هرگونه نوشته بر روی دیوار‌های شهر تاکید دارد و متخلف علاوه بر تأدیه خسارت به جریمه نقدی هم محکوم خواهد شد.

فرماندار هرسین بیان  کرد: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات، شهرداری‌های هرسین و بیستون می‌بایست نسبت به پیش بینی مکان‌هایی به منظور نصب تبلیغات کاندیدا‌ها اقدام نمایند.


پاک سازی نوشته‌ها و اعلامیه‌هایی که بر روی تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی و یا تابلو‌هایی که حاوی آدرس خیابان‌ها، کوچه‌ها و یا بلوار‌ها هستند، شناسایی مکان‌هایی که مستعد زیباسازی می‌باشند، طراحی دو المان شهری مرتبط با گلیم جهت نصب در میادین شهر هرسین، نامگذاری یک بلوار به نام گلیم به منظور زمینه سازی جهت ثبت شهرستان هرسین بعنوان شهر جهانی گلیم، الزام چاپ خانه‌های شهرستان به منظور استفاد از طرح گلیم هرسین، شناسایی مدارسی که مستعد زیباسازی هستند، استفاده از طرح گلیم هرسین در زیباسازی شهری و رنگ آمیزی کرکره‌ها و دیوار تعدادی از صنوف از مهمترین مصوبات و موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.