سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: تا پایان آذرماه امسال ۶۰ درصد از تعهد اشتغال امسال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، سرپرست فرمانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ادبیل گفت: سهم این شهرستان ایجاد هشت هزار و ۵۰۰ شغل بود که تاکنون برای حدود پنج هزار نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

او افزود: بکارگیری این تعداد در سامانه اشتغال استان بر اساس کد ملی و واحد اشتغال ثبت و مورد راستی‌آزمایی نیز قرار گرفته است. 

امامی یگانه با تاکید بر لزوم ارسال گزارش مربوط به اقدامات انجام گرفته در این راستا و پیگیری موانع و مشکلات تولید و اشتغال واحدهای صنعتی شهرستان اردبیل، گفت:  رفع مشکل بیکاری بدون سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ممکن نیست و اهتمام همه دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در این فرایند ضروری است. 

او با اشاره به اقدامات انجام شده و مصوبات ستاد تسهیل در فراهم آوردن زمینه‌های لازم سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای موردنیاز در حداقل زمان ممکن، افزود: هر هفته با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید بعمل می آید و فرمانداری آماده حمایت و پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.