رونق تولید در روستای حصار سنگی گرفتار مجوزهای زنجیره ای و بروکراسی پرپیچ و خم اداری در استان است.

خسروی کشاورزی از روستای حصار سنگی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در زمینه مجوزهای اداری برای تاسیس گلخانه گفت: با وجود صدور پروانه ساخت و رعایت مقرارات اداری، اما بزرگ‌ترین مشکل تاسیس گلخانه، مجوز‌های مختلفی است که می‌بایست از ادارات متعدد (آب، برق، گاز و مسکن) بگیرد.

او با ارائه نامه‌ای از سوی وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ ۹ آبان ماه امسال در آن لزومی بر گرفتن مجوز از سازمان‌ها و ادارات مختلف قید نشده و به دنبال رفع مشکلات کشاورزان بوده  و افزود: بخشداری بیرجند طی نامه‌ای در مورخ ۲۶ شهریور ماه امسال با بیان دلایل مختلف و پاسکاری‌های بی مورد همچنان بر گرفتن مجوز‌های مختلف تاکید دارد.

خسروی ادامه داد: این نوع عملکرد مسئولین و سرعت عمل پایین آن‌ها خسارت جبران ناپذیری به او وارد کرده چرا که روز به روز تورم در حال افزایش است و امکانات احداث بنا اگر تا دوسال قبلی که اقدام کرده بود مورد پیگیری قرار می‌گرفت ۵ میلیارد ریال هزینه داشت، ولی اکنون بیش از ۲ میلیارد ریال بر هزینه‌های آن افزوده شده است.

این کشاورز  روستایی ادامه داد: این مشکلات می‌تواند مانع اساسی بر سر راه هر کشاورزی باشد که به دنبال تولید رونق ملی است و همچنان مورد بی مهری مسئولین قرارمی گیرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.