رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از انجام بیش از ۶ هزار و ۲۴۰ کیلومتر برفروبی در جاده‌های شهری و روستایی این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دانش زندی گفت: راهداران استان طی شبانه روز گذشته بیش از ۶ هزار و ۲۴۰ کیلومتر عملیات برفروبی را در جاده‌های شهری و روستایی این استان انجام دادند.

او افزود: ۵ هزار و ۳۷۷ کیلومتر از این میزان عملیات برفروبی در جاده‌های شهری و ۸۷۰ کیلومتر نیز در سطح راه‌های استان انجام گرفته است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، هم اکنون ۳۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۵۵ نیروی راهدار در جاده‌های روستایی و ۱۳۴ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۴۹ نفر راهدار در محور‌های شهری استان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

زندی با بیان اینکه تمام محور‌های اصلی و فرعی استان در حال حاضر باز است و هیچ مشکلی در تردد در این مسیر‌ها نداریم، عنوان کرد: راه ۳۰ روستای استان بر اثر بارش برف در حال حاضر مسدود بوده که به احتمال زیاد تا ساعت ۱۴ امروز بازگشایی خواهد شد.

او با بیان اینکه عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح جاده‌های استان در حال انجام است، گفت: ۲۴ نفر مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های استان اسکان یافته‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۵۵۹ مورد رهاسازی خودرو در محور‌های مختلف استان انجام گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.